Saturday, May 29, 2010

Spot Speed Study!! # Part 3-VACATION

Salam semua..hari ni aku nak cerita pasal aktiviti aku semalam..Semalam lepas collect data traffic kat Jalan Olak Lempit kita orang pon pergila bersarapan di area Banting...aku x tahu la apa nama kedai tuh....tapi roti canai dan jugak kuah kari dai sedap...hehhhee...

Selepas Collect traffic data di tepi jalan.......

**hahaha...ni pic lama aku...caya tak??

ni baru jer lepas amik data...hehehe...penat sungguh kami...tembak-tembak kereta olang...haha..

**menu sarapan pagi aku



**teh tarik mesti dan wajib...


***aser nyer nk makan agi ar...tambah satu lagi...hehe

PERUT SUDAH LAPAR.....JOM MAKAN....

Lepas main tembak2 lagi waktu tengahari ...kami pon pegi la makan tengahari...kali ni cik sukasuki nk makan nasi ayam pulak..haha...dia tuh kalau boleh macam-macam dia nak makan....tak per kali ni makan la Nasi Ayam kat Banting...


Sedapnyer....order lagi satu...gila kau nk order lagi satu...perut besar benar....

***ala lek ar...aku nak amik pic nasi ni...sapa nk amik pic ko lak..hahaha...

Lepas makan enjoy la apa lagi...haha...kali ni jalan-jalan di JUGRA, kat Kedah...Haha..korang caya jer la cakap aku ni...JUGRA ni kat area Banting jugak la...kebiasaannya JUGRA ni tempat orang buat latihan paragliding...korang tahu tak paragliding tuh apa?? bukan PARA PARA SAKURA tau....ala orang yang terjun bunuh diri..haha xderla...Paragliding salah satu sukan ekstrem..kira macam payung terjun..cuma diorang kena airglide dari tempat tinggi...nak paham lebey...pi carik kat Google..



Ni la tempat nyer..masa nak naik tuh memang curam...hish takut..aku asik terpikir jerk mcm mana la rupernyer aku nak test naik bukit t...huhuhu..terkial-kial agaknyer...huhuhu..habisla aku...kesian papan tanda Bukit Jugra ni...HURUF G dia dah hilang dah...itu bukan para lidin ok....perkataan sebenar adalah PARAGLIDING...memang gatal tangan kan orang-orang yg buat mcm ni....hish saman kang baru tahu...aku x sempat nk pose lebey2 sebeb Cik Ijoy dah snap tetiba jerk..hish...rosak dah muka aku..hahaha....(time aku nagh buat posting ni Cik Sukasuki tengah goreng ayam--huishh sedapnyer)



Bila kita naik di puncak Bukit Jugra ni..memang gayat...huhuhu...aku dah seram sikit..kalau nk datang sana jangan la sorang2 yer kawan-kawan...aku rasa memang x selamat la kalau berseorangan...bawak member ramai sikit yerk yang penting orang LELAKI mesti ada...hehe...kitaorang naik ni pon sebab permintaan daripada Cik Sukasuki...Cik Ijoy turutkan saja...hehe...sapa x sayang awek oii...

Mula-mula tuh gayat...x berani nk amik pic...and then dah lama sikit....cantik jugak view kat sini...paling cun bila kita amik pic berlatarbelakangkan bakcground macam aku nyer pic ni...thanks to Cik Ijoy...pandai dia amik...

cantik tak? cantik kan...hehehehe...

aku suka pic ni..hehehhe..lawa tak???

aku paling suka pic ni...memang cantik..hehehhee...

pandai plak si Ijoy ni setting...hehehe...boley la...tapi cantik jugak kan pic ni...heheheehe....cun....

OOOOPPPP!!!
ADA BANYAK LAGI PIC...

SILA KLIK SINI
AKSI TERLARANG PON ADA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails